Idrottslyftsansökan

Ansökan sker elektroniskt via föreningens sida på IdrottOnline Klubb.

Alla medlemmar i föreningen som har inloggningsuppgifter till IdrottOnline Klubb kan skapa en ansökan, men det är endast ordförande, kassör eller idrottslyftsansvarig firmatecknare som kan skicka in ansökan. Dessa tre personer måste vara registrerade i medlemsregistret med respektive roll.

För mer information om IdrottOnline vänligen besök www.idrottonline.se eller deras youtubekanal som innehåller flertalet instruktionsvideos http://www.youtube.com/user/IdrottOnline.

Vid tekniska problem kontakta Idrottssupporten.
För att komma i kontakt med support behvöer ni fylla i en ärendehantering. Det gör ni här http://idrottonline.se/Arendeformular-forening/


Via telefon - 08 - 699 61 50
Mån - Tors mellan kl 12:00 -16:00


 

Ramar och riktlinjer

  • Föreningen ska vara medlem i Svenska Innebandyförbundet
  • Satsningen ska vara riktad till barn- och ungdomar (undantag ledarutbildningar)
  • Föreningen ska ha beviljats LOK-stöd
  • Föreningen får inte ha några skulder till Svenska Innebandyförbundet
  • Idrottslyftet ger främst stöd till genomförande av aktiviteter som syftar till att uppfylla Idrottslyftets syfte och mål

 

Tänk på att vara ute i god tid med er ansökan. 


 

Ansökningstiden öppnar:

1 januari 2017

Ansökningstiden stänger:

15 december 2017

(För utbildningsansökningar gäller 60 dagar från genomfört utbildningstillfälle)

Inrapporteringen av genomfört projekt:

Senast 15 december 2017 

 


Kontaktperson: Kundtjänst